duminică, 22 februarie 2009

Un fior ma trece .. un fior rece..de singuratate..un fior al mortii..de park cew drag a murit…cew sau cinew drag a murit..imi simt sufletul … sau nu .. park e mort..deja e prea mult si nu my pot rezista..sunt singur..toata lumea pare sa fi uitat de mine..desi am persoane kre ma asculta..si inceark sa’mi dea sfaturi..dar pt ce ? sunt nauc d kp..am mii d intrebari fara raspuns…oare voi primi niste raspunsuri ? sau mereu ma voi gandi numy la ele…vreti sa vb despre asa cew ? oare sunt singurul sau nu ?

Sa vb at despre dragoste..exista…sau sunt desarte sperante pt visatori..existe ? exista suflete pereche ? Sau e o vorba c alina sufletul singuraticilor..

P.S. e my vechi c am scris aci :P

2 comentarii:

  1. si acum o sa "citez" din mine:))))

    "timpul trece, dar trece o data cu noi si noi ne spulberam in timp si nu va mai fi mult pana cand vom fi uitati, dar ma incalzeste poate ideea ca or sa mai fie si altii ca noi care sa creada intradevar ca daca iti propui poti darama un zid cu puterea mintii..si ma refer la acel zid care sta impunator intre creea ce crezi si ceea ce simti...si se hraneste doar prin faptul ca noi suntem neputinciosi sa ne alegem propriile cai..si ne lasami dusi de sentimentul de moment ca stim sa citim carti dar nu stim sa ne citim nici silabisit sentimentele"....:P:P>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat ca nu folosesti limba romana literara, pentru ca esenta a ceea ce ai scris tu e foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere